Vanlige spørsmål om G Suite

Er du G Suite-kunde allerede? Gå til brukerstøttesiden vår.

Funksjoner

  • Kan jeg opprette en gruppekalender?

    Ja. Du kan opprette en kalender som er tilgjengelig for alle i organisasjonen (eller en undergruppe av brukere). Det kan for eksempel hende du ønsker en gruppekalender for aktiviteter som fridager eller jevnlige møter.

  • Kan jeg overføre og synkronisere alle kalendrene mine?

    Ja. Det finnes alternativer for kalenderoverføring for mange typer kalendere, som for eksempel Lotus Notes- og Microsoft-miljøer.

  • Gir Kalender påminnelser om aktiviteter?

    Ja. Standardinnstillingen er at et forgrunnsvindu med en påminnelse vises i Kalender ti minutter før en aktivitet starter. Du kan endre påminnelsestidspunktene i innstillingene for Kalender.

Tilbake til toppen

Kontakt salgsavdelingen hvis du vil vite mer.

Kontakt brukerstøtten hvis du allerede er G Suite-kunde.