Gjør jobben på best mulig måte – alt i samme pakke.

Start gratis prøveperiode
Appvelgeren
HVORDAN FUNGERER DET?

Med G Suite er det mye enklere å samarbeide.

Ta avgjørelser raskere, ansikt til ansikt.

Bruk delte kalendere for å se når andre er ledige, og planlegg møter med automatiske invitasjoner via e-post.

Med ett klikk kan du gjøre møter om til videokonferanser via datamaskiner, telefoner eller nettbrett med kamerafunksjonalitet.

Del skjermen din, sånn at du og teamet ditt kan gå gjennom arbeidet sammen og ta avgjørelsene med én gang.

Hangouts Call

Samarbeid i sanntid.

Du kan enkelt arbeide med dokumenter, regneark og presentasjoner på alle enhetene dine, med eller uten Internett-tilkobling.

Arbeid med ett og samme dokument sammen med medarbeidere eller personer utenfor bedriften din. Se endringer mens andre skriver, kommuniser via innebygd chat, og still spørsmål i kommentarer.

Flere kan arbeide samtidig, og hver eneste endring blir lagret automatisk.

Dokumenter

Lagre og del filer i nettskyen.

Ha alt arbeidet ditt på ett sted med sikker tilgang via datamaskinen, telefonen eller nettbrettet.

Du kan raskt invitere andre til å se, laste ned og samarbeide om alle typer filer – dere trenger ikke å sende hverandre e-poster med vedlegg.

Filoppdateringer blir automatisk lagret i Disk, sånn at alle alltid har tilgang til den nyeste versjonen.

Disk

Beskytt dataene og enhetene dine.

Beskytt bedriftens data med sikkerhetsfunksjoner som 2-trinns bekreftelse og global pålogging, og bruk mobiladministrasjon for å ivareta datasikkerheten i tilfelle enheter blir mistet eller medarbeidere slutter.

Arkivér e-postmeldinger og loggede chatter, og angi hvor lenge de skal oppbevares.

Du kan enkelt konfigurere sikkerhetsinnstillinger via en sentralisert administrasjonskonsoll, og du kan ringe eller sende e-post til Googles brukerstøtte for å få hjelp – døgnet rundt, hele uken.

Administrasjonskonsoll