Disk-logo

Ta Disk med på jobben

Alt arbeidet ditt – trygt lagret, tilgjengelig overalt og enkelt å dele
I månedsabonnementet er ubegrenset lagringsplass inkludert*

Kontakt oss

Jobb uten grenser

 

Med Google Drive for Work får du ubegrenset lagringsplass for filer, mapper, sikkerhetskopier og alt som er viktig*, for 10 USD per bruker per måned. Du kan synkronisere alle jobbfilene dine, inkludert Microsoft Office-filer, mellom datamaskinen, telefonen og nettbrettet, sånn at du kan åpne og bruke dem når du måtte ha behov for det.

*På kontoer med færre enn 5 brukere får hver bruker 1 TB lagringsplass.

Drive – lagring av filer og synkronisering av enheter

Google Drive for Work omfatter en lang rekke essensielle sikkerhetsfunksjoner som er spesielt utviklet for å holde dataene dine sikre og under kontroll. Dataene dine tilhører deg, og med verktøyene våre kan du beholde kontrollen over dem, for eksempel ved å angi hvem du vil dele dataene med og hvordan de skal deles. Takket være datasenternettverket vårt er du garantert et høyt sikkerhetsnivå og 99,9 %* pålitelig tilgang til dataene dine døgnet rundt, hele året.

*I henhold til tjenesteavtalen garanteres 99,9 % tilgjengelighet med ingen planlagt nedetid.

Google Disk og filsikkerhet – bilde av hengelås

Du kan åpne filene dine i Disk fra alle typer datamaskiner, nettbrett eller telefoner, som for eksempel Android- eller iOS-enheter, enten du er på nettet eller ikke. Forhåndsvis mer enn 40 populære filformater med Disk, som for eksempel videoer, bilder, Microsoft® Office-dokumenter, regneark og PDF-filer – uten ekstra programvare eller kostnader. Du kan til og med redigere Microsoft Word-, Powerpoint®- og Excel®-filer på nettet eller på iOS- eller Android-enheter.

Drive – du kan åpne filene dine overalt, også på mobilenhetene dine

Del filer på opptil 5 TB med hvem du vil – selv om vedkommende ikke har noen Google-konto. Med delingsinnstillingene kan du bestemme hvordan du skal dele filer. Du kan gi folk tillatelse til å se, kommentere eller redigere. Dermed beholder du kontrollen og slipper å måtte håndtere eller flette sammen ulike filversjoner.

Google Disk – eksempel på deling og samarbeid

Trygt, sikkert, pålitelig

 
Disk – sikkert datasenter

Google Drive for Work* og datasentrene våre er revidert i henhold til SSAE 16 / ISAE 3402 type II, SOC 2, og har fått ISO 27001-sertifisering. For bransjer eller steder som er underlagt spesielle forordninger, støtter Google Disk (med domenebekreftelse) FISMA, FERPA og HIPAA, og overholder Safe Harbor Privacy Principles.

*Sertifiseringene og overholdelsesprogrammene for lovbestemmelser er foreløpig bare tilgjengelige for domeneadministrerte kontoer.

Disk – kontrollpanel der IT-medarbeidere og administratorer kan administrere enheter og brukere

Med Google Drive for Work* får bedrifter effektive, brukervennlige verktøy for å administrere brukerne, sikre enhetene med administrasjon av mobile enheter, angi delingstillatelser og få innsikt i viktige faktorer med avanserte tilsyns- og rapportfunksjoner.

*Teamadministrerte kontoer kan styre grunnleggende delingstillatelser og må fullføre domenebekreftelse før alle kontrollene og tjenestene blir tilgjengelige.

Google Disk og datakryptering – bilde av hengelås

Google Disk inneholder et stort utvalg viktige sikkerhetsfunksjoner som er spesifikt utformet for at du skal kunne sikre og kontrollere dataene dine. Dette omfatter kryptering under overføringen når dataene dine sendes fra enheten din til Google, når de sendes fra ett Google-datasenter til et annet, og når de lagres på den mobile enheten din.

Google Disk – eksempel på brukerstøtte via telefon, chat og e-post

Med Google Drive for Work får du brukerstøtte døgnet rundt, hele uken – via telefon, nettprat eller e-post. Vi er her for å hjelpe deg, så du kan være trygg på at du har tilgang til innholdet ditt, og får best mulig utbytte av tjenestene.

Brukervennlig og effektivt

 

Google Disk brukes av millioner av brukere både privat og på jobben. Det er enkelt å bytte konto, slik at brukerne fritt kan veksle mellom jobbkontoene og de private kontoene sine, samtidig som de har alle funksjonene de trenger for å sikre jobbfiler og informasjon.

Det er enkelt å veksle mellom kontoer i Google Disk

Du trenger ikke lenger å grave etter viktige dokumenter i kompliserte mappetrær. Du kan søke etter og finne den rette filen i løpet av sekunder, selv om det skulle være et bilde eller en PDF med håndskrevne notater. Med automatisk optisk tegngjenkjenning (OCR) og bildegjenkjenning finnes det ikke grenser for hva Google Søk kan finne.

Visning av søkefunksjonaliteten i Google Disk

Med Google Arkiv kan du søke i alt innholdet i Disk og eksportere til eDiscovery. På denne måten kan du enkelt samle inn alt som trengs til jurdiske formål, og du kan hindre eventuelle datatap – for eksempel når medarbeidere slutter.

Google eDiscovery

Bygget for teamarbeid

 
Google Disk – eksempel på deling og samarbeid

Lagre jobbfiler eller -mapper i Disk, åpne dem fra en hvilken som helst enhet, og del dem umiddelbart med kolleger, kunder eller partnere. Du kan til og med dele filer med personer som ikke bruker Google Disk. Du slipper å sende vedlegg eller bruke tid på å flette sammen ulike filversjoner. Med Disk får bedriften din bedre arbeidsflyt.

Disk – eksempel på samarbeid om dokumenter i sanntid

Med Google Drive og Google Dokumenter kan dere jobbe sammen i det samme dokumentet i sanntid, og når noen kommenterer noe i en fil, settes kommentaren inn i en sammenhengende samtale, slik at dere slipper å bruke tid på å sende e-poster frem og tilbake.

Google Disk – eksempel på aktivitetsoppdateringer

Hold deg oppdatert på hva som skjer i teamet ditt, med automatiske aktivitetsoppdateringer som viser hvem som har redigert delte filer, og når dette skjedde. Med en dokument- og filversjonskontroll som er enkel å administrere, kan du gå tilbake til tidligere versjoner av en fil – uten å være redd for å miste oversikten over endringene.

Gjør mer med Google

 
Google Disk – ikoner for apper

Med Google Disk får du tilgang til G Suite, som omfatter Skjemaer, Nettsteder, Kalender, Dokumenter, Regneark, Presentasjoner, Hangouts, Google+ med mer. Du får en helhetlig løsning med alle verktøyene medarbeiderne dine trenger.

Disk – eksempel på samarbeid via videoer og samtaler

Ethvert innhold får større gjennomslagskraft når du kan møte andre for å diskutere det eller vise det frem. Kommuniser med kolleger, kunder og partnere med HD-video-, tale- eller tekstsamtaler. Du kan bruke mindre tid og penger på reiser – og likevel få alle fordelene ved å treffes ansikt til ansikt.

Bilde med eksempler på bruk av tredjepartsapper sammen med Disk

Domeneadministrerte kontoer kan bruke hundrevis av integrerte apper, blant annet DocuSign for e-signaturer, LucidCharts for testmodeller og Smartsheets for prosjektstyring, slik at du kan få gjort enda mer med arbeidet ditt i Disk.

Velg en avtale

Prøv tjenesten gratis i 14 dager.

group Best for team

Bruk tjenesten sammen med teamet ditt. Skriv inn e-postadressene du og kollegene dine bruker på jobben, så er dere klare til å begynne.

Har du en konto allerede? Logg på.

Takk!
En e-postbekreftelse ble sendt til {[signupForm.emailAddress]}. Sjekk innboksen din og klikk på linken for å opprette Google-kontoen din.
Finner du ikke e-posten? Prøv igjen eller gå til brukerstøtten.

Feilsøkingsbekreftelse
  • EUR 8 per bruker per måned
  • Dokumenter, regneark og presentasjoner
  • Ubegrenset lagringsplass i nettskyen (eller 1 TB per bruker ved færre enn fem brukere)
  • Konferansesamtaler med video og tale
  • Privacy Shield-sertifisert
  • Forpliktelser knyttet til databehandling
  • Brukerstøtte døgnet rundt hele uken, per telefon og e-post
  • Kontroller for sikkerhet, personvern og overholdelse av regler
  • Teambasert administrering av brukere

domain Best for bedrifter

Implementer tjenesten for hele bedriften. Du blir veiledet gjennom prosessen med å konfigurere domeneinnstillinger for bedriften din.

Registrer bedriften din
  • EUR 8 per bruker per måned
  • Dokumenter, regneark og presentasjoner
  • Ubegrenset lagringsplass i nettskyen (eller 1 TB per bruker ved færre enn fem brukere)
  • Konferansesamtaler med video og tale
  • Privacy Shield-sertifisert
  • Forpliktelser knyttet til databehandling
  • Brukerstøtte døgnet rundt hele uken, per telefon og e-post
  • Kontroller for sikkerhet, personvern og overholdelse av regler
  • Administrering av brukere over hele bedriften
  • Sentralisert administrasjonskonsoll
  • Bedrifts-e-post via Gmail
  • Smart deling av kalendere
  • Revisjon og rapportering
  • Arkiv for eDiscovery som omfatter e-poster, chatter og filer

Brukes av millioner av bedrifter, blant andre: